Subject: Fwd: Puudulikult tähistatud töökoht riigiteel
From: <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Cc: "Jaan Saia" <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Jan 2025 11:40:32 +0200

Tere

08.jaanuar Paunküla-Vetla 6,2 km töömaast.

Olime varasemalt käinud töömaal kohapeal ja planeerinud töö teostamise 
võimalusi ning tellinud vastavalt sellele liiklusskeemi just sellise, et 
kõik töö toimuks tee kõrval.Tee kõrval on sobiv koht tehnikale, milleks oli 
valitud Hermeti MÜ mahasõidu tee.

Juhtus see, et alates 07.01 pöördus ilm sulale ja ööpäevaringselt olid pluss 
kraadid, (mida me ei osanud kahjuks ette prognoosida). Veokijuht kohapeal 
hindas teelt maha sõitmist lumesula tõttu ohtlikuks. Kuna liiklusmärgid olid 
paigaldatud ja liikluskoormust antud lõigul praktiliselt polnud, 
hinnanguliselt üks auto 2 tunni jooksul (mida võiks ka pilt nr 2 olevatest 
jälgedest järeldada) siis kohapeal hinnati  masina teele jätmist ohutumaks, 
kui teelt maha sõitmist. Teelt mahasõidu oht seisnes selles, et 
hinnanguliselt pinnastee ei  kandnud enam raskethnikat. Kui veok oleks 
tagurdades mahasõidu teele kinni jäänud, siis oleks võinud tekkida olukord, 
kus suur osa veokist oleks  alles maanteepeal olnud ja sulgenud maantee. 
Seda riski me ei tahtnud võtta, sest 08.01 puudus ka ratastraktor objektilt, 
mis oleks vajadusel saanud puksserida veokit. Veoki roll antud töös oli 
lühike ning teepervele pargitud veok vabastas maantee täies ultuses mõne 
tunni möödumisel.

Kuna veoauto ei kuulunud meile, jagasime Teie poolt saadud teavet veoki 
nõuetele mittevastavuse osas kohe ka veoki omaniku esindajale.

Liikluskorralduse joonis ja tööluba olid objektil töödejuhataja  autos (pole 
ühtegi põhjust neid saladuses hoida). Kahjuks oli töötaja, kelle valduses 
vastav dokumentatsioon oli, liikunud mõned kilomeetrid töömaalt eemale, kuid 
oleks koheselt saanud objektile tulla ja vajalikud skeemid/load esitada. 
Kahjuks jõudis info maantee järelvalve töötaja kohalolust objektil temani 
viitega ja teda informeeriti olukorrast alles peale  kontroll toimingute 
lõppu.

Kindlasti informeerime edaspidi töökohal olevaid töötajaid paremini, et 
sellelaadset infosulgu vältida. Samuti kui tekib vajadus teepeal 
töötamisesks, siis tellime ka vastava liiklusskeemi ning tegutseme sellele 
vastavalt.

Vabandame tekkinud eksimuse pärast ja loodame edaspidi meeldivat koostööd.

Lugupidamisega,

Andres Malõsev

Tel 5150432

---------- Edastatud sõnum ----------
Saatja: Jaan Saia <[email-masked]>
Kuupäev: kolmapäev, 08. jaanuar 2025 at 16:37
Pealkiri: Puudulikult tähistatud töökoht riigiteel
Adressaat: [email-masked]

Tere

08.01.2025.a. riigiteede kontrollimise käigus kontrollisime ka Teie 
ettevõtte töökohta riigiteel 11207 Paunküla - Vetla km 6,2.

Paraku oli objektil kõrvalekaldeid Teile väljastatud töötingimustest, 
paikvaatlusprotokoll lisas.

Kohustame Teil esitama Transpordiametile selgituse nõuete eiramise kohta 
hiljemalt 10.01.2025.a aadressile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.